Новини Альянсу

Новини Альянсу

Новини Альянсу

Національний експертно-будівельний альянс України сприяє підготовці фахівців у будівництві, які здатні вчасно реагувати . . .

Альянс уже довгий час працює з тематикою Building Information Modeling (BIM), долучаючи до своїх заходів та проектів нових експертів . . .

Чи можливо власнику підприємства зекономити на оплаті електроенергії, коли ціна на цей стратегічний енергоносій щороку зростає на 12-15 . . .

Один із виступів на Всеукраїнському містобудівному форумі стосувався стратегічного планування території, а саме — створення містобудівної документації . . .

Світовий президент Міжнародної федерації нерухомості FIABCI international Джорді Рібо . . .

Під час Всеукраїнського містобудівного форуму підписали меморандум . . .

21 жовтня, у Києві в рамках XI Міжнародної спеціалізованої виставки “Євробудекспо” відбувся Всеукраїнський містобудівний форум . . .

Під час Вищої Ради експертних організацій говорили про стратегічне планування території . . .

Національний експертно-будівельний альянс України на чолі з Віктором Лещинським є ключовим членом FIABCI ІNTERNATІONAL . . .

Хочемо познайомити зі ще одним новим партнером Національного експертно-будівельного альянсу – будівельним бізнес-кластером DCG . . .

17 вересня Національний експертно-будівельний альянс України провів чергове засідання Вищої ради експертних . . .

На черговому засіданні Вищої Ради експертних організацій будівельної галузі, обговорювалися актуальні питання . . .

21 вересня 2021 / Новини Альянсу

Міжнародний виставковий центр – новий партнер Альянсу!

17 вересня, під час чергового засідання Вищої Ради експертних організацій будівельної галузі, урочисто підписали . . .

21 вересня 2021 / Новини Альянсу

Вітаємо в Альянсі нових учасників!

До Національного експертно-будівельного альянсу України продовжують долучатися нові учасники . . .

17 вересня в готелі InterСontinental Kyiv відбулося чергове засідання Вищої Ради експертних організацій будівельної галузі . . .

19 серпня 2021 / Новини Альянсу

Вітаємо з Днем Незалежності України!

Шановні колеги, друзі, учасники Альянсу! Наближається визначна дата в історії нашої країни – 30-річчя Незалежності . . .

Дякуємо вам за участь у Всеукраїнському містобудівному Форумі, який відбувся 4 серпня 2021 року . . .

З 18 по 20 травня у Києві проходила виставка KyivBuild 2021 – одна з найяскравіших подій року . . .

18 травня Національний експертно-будівельний альянс України в інформаційній агенції УНІАН . . .

Сьогодні відбулася важлива для нас подія! Компанії «ПРОЕКСП», «СПЕКТР» та «ВЦДПП» . . .

12 травня відбувся круглий стіл “Технологія виконання реставраційних робіт . . .

Виконавчий директор Національного експертно-будівельного альянсу України . . .

З 27 по 29 квітня 2021 року за підтримки Федерального міністерства економіки . . .

До Національного експертно-будівельного альянсу України кожного місяця долучаються все нові і нові партнери . . .

Сьогодні під час круглого столу «Підвищення відповідальності експертів та експертних організацій . . .

Вчора у YOUNG BUSINESS CLUB відбулась чергова Зустріч Клубу Будівництва . . .

2 квітня в Києві в приміщенні Національного музею архітектури та будівництва відбулося . . .

Інтрига із підбиттям підсумків конкурсу на розробку логотипу Національного музею архітектури та будівництва . . .

05 березня 2021 / Новини Альянсу

Співпраця Альянсу та Global Certifik

Надійним партнером Альянсу є Глобал Сертифік, з якими ми вже реалізували проєкт зі стандартизації якості експертних послуг, а саме — впровадження системи . . .

Коло наших партнерів постійно розширюється! 23 лютого під час Вищої Ради. . .

Одним із пріоритетних напрямків, визначених Альянсом на 2021 рік, є BIM (Building Information Model). . .

Вже певний час успішно співпрацюємо з CoST Ukraine . . .

01 березня 2021 / Новини Альянсу

Вітаємо у складі Альянсу нових учасників!

Вітаємо у складі Національного експертно-будівельного альянсу України нових учасників! Урочисто вручили їм сертифікати . . .

Під час Вищої Ради експертних організацій, що відбулась 23 лютого . . .

23 лютого відбулась чергова Вища Рада експертних організацій будівельної галузі . . .

23 лютого рішенням Ради директорів FIABCI International було затверджено на міжнародному рівні членство Альянсу у міжнародній . . .

23 лютого в готелі InterContinental Kyiv відбулися Загальні збори учасників Національного експертно-будівельного альянсу України . . .

Шість запитань до президента Національного експертно-будівельного альянсу України . . .

З величезним задоволенням ми знову повернулися до втілення улюбленого нашого проєкту – серії освітніх семінарів з актуальних питань . . .

У Києві у найближчі місяці відкриють Національний музей архітектури та будівництва. Ним опікуватиметься Фонд Віктора Лещинського . . .

Національний експертно-будівельний альянс України – це відкрита організація, яка завжди прозоро веде свою діяльність . . .

Сьогодні взяли участь в експертному обговоренні, організованому  урядово-громадською ініціативою Разом проти корупції . . .

Оголошується конкурс на розробку логотипу Національного музею архітектури та будівництва . . .

15 січня 2021 / Новини Альянсу

 

Ідеєю створення музею будівельної галузі президент Національного експертно-будівельного альянсу України Віктор . . .

У День святого Миколая у приміщенні Національного експертно-будівельного альянсу України відбулося нагородження . . .

10 грудня відбулось чергове онлайн засідання Робочої групи з питань нормативно-методичного. . .

Сьогодні Національний експертно-будівельний альянс України презентував новий практичний інструмент для експертних організацій — Експертний звіт в цифровому форматі . . .

ТОВ «Проексп», яке входить до складу групи компаній Win Experts та є учасником Національного експертно-будівельного альянсу України . . .

20 листопада до Національного експертно-будівельного альянсу України із робочим візитом завітала відома українська співачка . . .

Беріть участь у Всеукраїнському конкурсі до Дня святого Миколая . . .

Крижанівський Олександр Євгенійович – один з найвідоміших експертів дорожньої галузі, експерт з проєктування доріг, судовий експерт, аудитор з дорожньої безпеки . . .

З 11 по 13 листопада Національний експертно-будівельний альянс України та група компаній Win Experts спільно з партнерами – Національною асоціацією . . .

В УНІАН відбувся пресбрифінг за участі експерта у сфері будівництва, президента Національного експертно . . .

Національний експертно-будівельний альянс України у співпраці з відділом стратегічного управління Київського національного університету  . . .

Відбулась онлайн-конференція «Публічні закупівлі у дорожній галузі. Що вдалося, до чого прагнемо?», яку організували наші партнери — Національна асоціація  . . .

Національний експертно-будівельний альянс України спільно з Всеукраїнською Асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація ОТГ» 7 жовтня провели вебінар «Актуальні питання . . .

Немає жодної сфери життя, якої б так чи інакше не торкнулися вибори. А як щодо сфери будівництва? Про це говоримо із президентом Національного . . .

Останнім часом на ринку експертних послуг почастішали випадки підробки експертних звітів. Ця негативна тенденція може призвести до дуже небезпечних наслідків . . .

Національний експертно-будівельний альянс України у співпраці з відділом стратегічного управління Київського національного університету будівництва та архітектури до 90-річчя цього навчального закладу . . .

«Застаріле житло. Як уникнути катастрофи?». Цю тему обговорювали у черговому стрімі на офіційній сторінці у Фейсбук . . .

2 вересня на офіційній сторінці Фейсбук президента Національного експертно-будівельного альянсу України . . .

27 серпня у музеї садибі Андрія Малишка, що в Обухові Київської області, урочисто нагородили . . .

19 серпня в Одесі відбулась конференція, присвячена трудовим мігрантам . . .

Приємно бачити, що учасники Національного експертно-будівельного альянсу України гідно відстоюють свою репутацію на ринку . . .

Президент Національного експертно-будівельного альянсу України Віктор Лещинський взяв участь у прямому етері на каналі «Рада». . .

У центрі Одеси лише за червень-2020 впала стіна, завалився кут, частково зруйнувався будинок . . .

15 липня відбулось IV засідання Мережі енергоефективності виробників будматеріалів. Цього разу учасники Мережі зустрічалися в он-лайн . . .

Як мешканцям переконатись, що їхні оселі не розваляться, не вибухнуть і є безпечними? Будівельний експерт переконаний . . .

Цього тижня триває наймасштабніша подія 2020 року у будівельній галузі — Всеукраїнський онлайн-марафон . . .

Сьогодні відбулось відкриття Всеукраїнського он-лайн-марафону «Стан та перспективи розвитку будівельної . . .

Сьогодні відбулась важлива для нас подія! Підписано Меморандум про співпрацю та взаємодію . . .

Працюючи над розробкою практичного механізму переведення експертних висновків у цифровий формат . . .

27 травня Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів та Національний експертно-будівельний альянс . . .

26 травня відбулось перше он-лайн засідання Робочої групи з питань нормативно-методичного забезпечення експертної . . .

19 травня президент Національного експертно-будівельного альянсу України Віктор Лещинський відповідав на запитання журналістів . . .

Продовжується активна співпраця в рамках підписаного меморандуму між Національним експертно-будівельним альянсом України . . .

На засіданні Комітету, яке відбулося 5 травня 2020 року у режимі відеоконференції на платформі ZOOM у порядку . . .

Національний експертно-будівельний альянс України провів вебінар «Особливості роботи експертних організацій в умовах карантину . . .

Віктор Лещинський, президент НЕБАУ та Сергій Гоголь, засновник будкомпанії «Атера Девелопмент» підтримали малозабезпечені родини на Одещині . . .

Як захистити права інвестора, прокоментував у інтерв’ю виданню Femida.ua очільник компанії ПРОЕКСП, президент Національного . . .

Щоб змінити закон закон щодо ліцензування, потрібен час на адаптацію, – зазначив у інтерв`ю виданню Femida.ua очільник компанії ПРОЕКСП. . .

Будівельна галузь, починаючи ще з радянських часів, приваблювала «надприбутковістю» . . .

20 березня 2020 / Новини Альянсу

Шановні партнери! Дозвольте висловити Вам повагу та проінформувати, що Національний експертно-будівельний альянс України не припиняє свою діяльність  . . .

Сьогодні голови райдержадміністрацій пропонують підготувати приміщення для лікування . . .

27 лютого за ініціативи Національного експертно-будівельного альянсу України відбулась Щорічна рада експертів будівельної галузі України. . .

11 лютого у Вінниці відбувся черговий семінар з актуальних питань проектування, експертизи проектно-кошторисної документації та будівництва. . .

З0 січня у Київському національному університеті будівництва та архітектури пройшов . . .

Саморегуляція очистить від корупції та непрофесіоналізму . . .

16 січня 2020 / Новини Альянсу

У рамках святкування 90-ої річниці від дня заснування Київського національного університету . . .

 

Президент Національного експертно-будівельного альянсу  України Віктор Лещинський . . .

Інтерв’ю з Віктором Лещинським, президентом Національного експертно-будівельного . . .

10 грудня в Одесі відбувся черговий практичний семінар «Актуальні питання проектування, експертизи проектно-кошторисної документації та будівництва» . . .

Національний експертно-будівельний альянс України  провів 10 грудня в Одесі семінар, присвячений безпеці будівництва та реконструкції . . .

В Одесі у вівторок, 10 грудня, вчили грамотності будівельників і районних архітекторів представники Національного експертно-будівельного альянсу України . . .

6 грудня 2019 року президент Національного експертно-будівельного альянсу . . .

Вінниччина – регіон, котрий показує високі стандарти розвитку всій Україні . . .

Національний експертно-будівельний альянс України продовжує збирати . . .

29 листопада 2019 / Новини Альянсу

29 листопада 2019 року виконавчий директор Національного експертно-будівельного . . .

21 листопада у Київському національному академічному театрі оперети . . .

14 листопада у Чернівцях зібралися представники органів місцевого  . . .

В Україні хочуть впровадити контроль якості автомобільних доріг

«Якість доріг контролюватиметься незалежними компаніями. Не секрет, що раніше нові або відремонтовані дорожні об‘єкти часто приймались «із заплющеними очима» – про те, що існують норми та стандарти, просто «забували», написав 6 грудня на своїй сторінці у ФБ очільник Державного агентства автомобільних доріг України («Укравтодор») Олександр Кубраков.

За його словами, такий підхід зводив нанівець увесь сенс будівництва – неякісні дороги швидко зношувались та потребували нового ремонту.

Список потенційних контролерів у МІУ наразі не озвучували. Відомо лише, що Кубраков зустрічався з цього питання з австрійською iC consulenten, щоб обговорити можливість співпраці в рамках пілотного проєкту – на автошляху Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через Кременчук) – Маріуполь.

Навіщо потрібні сторонні перевіряльники, і чи зможуть вони гарантувати кращу якість дорожнього полотна в Україні?

Справа в сумах. 

У 2016 році уряд України дорожню сферу відніс до пріоритетних – тоді вперше «Укравтодору» (УАД) держава виділила близько 10 млрд грн. Це безпрецедентна для дорожньої сфери сума, що дорівнює як мінімум двом попереднім річним бюджетам УАД. Відтоді обсяги фінансування лише збільшуються, і наступного року загальний дорожній бюджет має скласти майже 77 млрд грн.

Змінилися і принципи фінансування – частина проєктів, як і раніше, фінансуються в рамках цільових державних програм, але більшість грошей надходить з Дорожнього фонду (ДФ), який почав працювати у 2018 році та збирає акцизний податок на паливо і ввезені в Україну транспортні засоби.

Окрім ДФ у фінансуванні дорожньої сфери беруть участь місцеві бюджети. 2018 року (у рамках децентралізації) УАД передав 120 000 км доріг на баланс місцевих рад.

Також на автошляхи держава витрачає частину грошей, зібраних у результаті митного експерименту – у 2017 це було 2,2 млрд грн, а у 2018 – 3,2 млрд грн.

Нюанси розподілу. Відчутна частка дорожнього бюджету завжди йшла на погашення боргів УАД. Були роки, коли ця стаття витрат забирала понад 60% кошторису агентства. Наприклад, у 2015 році УАД отримав 24,5 млрд грн, з них 17,5 млрд віддав кредиторам.

З 2016 року ситуація почала виправлятися – тоді на обслуговування кредитних зобов’язань пішло 40% бюджету агентства. Приблизно в такій же пропорції розподілився бюджет УАД у 2017 році. А у 2018 і 2019 роках відомство віддавало на погашення кредитів близько 20% свого річного бюджету.

Отже, будівельники і ремонтники можуть будувати і приводити до ладу все більше кілометрів дорожнього полотна, а разом з цим – більше заробляти.

Нові гравці. Зміни у фінансуванні збіглися зі змінами на ринку. Якщо до 2013 року будівельними та ремонтними роботами займалися структурні підрозділи УАД і кілька приватних компаній, чиї власники були наближені до керівництва МІУ й УАД, то 2016 року підряди стали отримувати в тому числі й компанії, які ніколи не брали участі у великих проєктах.

За даними сайту ProZorro, які вивчив і структурував Mind, у тендерах цього року найбільше щастило таким компаніям: «Альтком», «Автострада», «Автомагістраль Південь», «ПБС», «Онур Інтернешнл», «Техно-Буд-Центр», «Полтавабудцентр», «Славдорстрой», «Ростдорстрой», структурний підрозділ держхолдингу «Білоруський автодор» – Дорожньо-будівельний трест № 2, м. Гомель.

У цьому списку – лише дві компанії, які активно вигравали тендери на дорожні роботи до 2013 року, – «Альтком» і «Онур».

Більшість робіт виконують приватні структури. Але іноді щастить і облавтодорам. Наприклад, ДП «Вінницький облавтодор», що входить до складу «ДАК «Автомобільні дороги України», протягом 2019 року часто вигравав тендери, що проводяться регіональною Службою автомобільних доріг, у 2018 році – успіх у Львівській області супроводжував ДП «Львівський облавтодор».

Винятком можна вважати хіба що турецький «Онур» і підприємства «Білавтодору». Але турки знайомі з особливостями українського дорожнього ринку ще з часів будівництва Одеської траси. Крім того, «Онур» свого часу йшла з України – у 2012 році припинила роботу своєї однойменної дочірньої компанії. Працювати тут залишилася тільки «Онур Конструкціон Інтернешнл», якій, як вважають «Наші Гроші», протегував Ігор Коненко.

З анонсованих іноземців до державних тендерів ніхто не добрався – більш того, такі компанії, судячи з інформації ProZorro, навіть не подаються на конкурси. Виняток – підприємства «Білоруського автодору».

То чи потрібні контролери? 

У світі зазвичай контролем займаються спеціалізовані компанії та/або інженери з FIDIC – міжнародної федерації інженерів-консультантів. В Україні теж є представники FIDIC – Асоціація інженерів-консультантів України. Але до контролю якості таких фахівців залучають лише в проєктах, які реалізуються на кредити від МФО. За свої послуги контролери, залежно від обсягу робіт, беруть 3–5–10% від вартості проєкту.

У МІУ намагалися залучити незалежних перевіряльників до робіт, виконуваних за гроші державного бюджету, але – безуспішно. Наприклад, у 2016 році УАД в найостанніший момент скасував тендер на залучення таких компаній, мотивувавши своє рішення тим, що замовляти такі роботи агентству приватним компаніям невигідно.

Чи зуміють зараз у МІУ залучити незалежних експертів? 

Чиновники з МІУ відзначають, що така ініціатива раніше зустрічала опір в Кабміні, але підтримувалася всередині міністерства. «Незалежний контроль – потрібен. Питання – хто це буде? Я вважаю, що це повинні бути відомі міжнародні компанії, які відповідатимуть власною репутацією за нагляд, а не інженер, який отримав сертифікат FIDIC. Тому що інженер, окрім свого диплома, більше нічим не відповідає», – вважає Володимир Омелян, ексміністр інфраструктури.

За матеріалами Mind.ua

В Україні хочуть впровадити контроль якості автомобільних доріг

/Новини

«Якість доріг контролюватиметься незалежними компаніями. Не секрет, що раніше нові або відремонтовані дорожні об‘єкти часто приймались «із заплющеними очима» – про те, що існують норми та стандарти, просто «забували», написав 6 грудня на своїй сторінці у ФБ очільник Державного агентства автомобільних доріг України («Укравтодор») Олександр Кубраков.

За його словами, такий підхід зводив нанівець увесь сенс будівництва – неякісні дороги швидко зношувались та потребували нового ремонту.

Список потенційних контролерів у МІУ наразі не озвучували. Відомо лише, що Кубраков зустрічався з цього питання з австрійською iC consulenten, щоб обговорити можливість співпраці в рамках пілотного проєкту – на автошляху Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через Кременчук) – Маріуполь.

Навіщо потрібні сторонні перевіряльники, і чи зможуть вони гарантувати кращу якість дорожнього полотна в Україні?

Справа в сумах. 

У 2016 році уряд України дорожню сферу відніс до пріоритетних – тоді вперше «Укравтодору» (УАД) держава виділила близько 10 млрд грн. Це безпрецедентна для дорожньої сфери сума, що дорівнює як мінімум двом попереднім річним бюджетам УАД. Відтоді обсяги фінансування лише збільшуються, і наступного року загальний дорожній бюджет має скласти майже 77 млрд грн.

Змінилися і принципи фінансування – частина проєктів, як і раніше, фінансуються в рамках цільових державних програм, але більшість грошей надходить з Дорожнього фонду (ДФ), який почав працювати у 2018 році та збирає акцизний податок на паливо і ввезені в Україну транспортні засоби.

Окрім ДФ у фінансуванні дорожньої сфери беруть участь місцеві бюджети. 2018 року (у рамках децентралізації) УАД передав 120 000 км доріг на баланс місцевих рад.

Також на автошляхи держава витрачає частину грошей, зібраних у результаті митного експерименту – у 2017 це було 2,2 млрд грн, а у 2018 – 3,2 млрд грн.

Нюанси розподілу. Відчутна частка дорожнього бюджету завжди йшла на погашення боргів УАД. Були роки, коли ця стаття витрат забирала понад 60% кошторису агентства. Наприклад, у 2015 році УАД отримав 24,5 млрд грн, з них 17,5 млрд віддав кредиторам.

З 2016 року ситуація почала виправлятися – тоді на обслуговування кредитних зобов’язань пішло 40% бюджету агентства. Приблизно в такій же пропорції розподілився бюджет УАД у 2017 році. А у 2018 і 2019 роках відомство віддавало на погашення кредитів близько 20% свого річного бюджету.

Отже, будівельники і ремонтники можуть будувати і приводити до ладу все більше кілометрів дорожнього полотна, а разом з цим – більше заробляти.

Нові гравці. Зміни у фінансуванні збіглися зі змінами на ринку. Якщо до 2013 року будівельними та ремонтними роботами займалися структурні підрозділи УАД і кілька приватних компаній, чиї власники були наближені до керівництва МІУ й УАД, то 2016 року підряди стали отримувати в тому числі й компанії, які ніколи не брали участі у великих проєктах.

За даними сайту ProZorro, які вивчив і структурував Mind, у тендерах цього року найбільше щастило таким компаніям: «Альтком», «Автострада», «Автомагістраль Південь», «ПБС», «Онур Інтернешнл», «Техно-Буд-Центр», «Полтавабудцентр», «Славдорстрой», «Ростдорстрой», структурний підрозділ держхолдингу «Білоруський автодор» – Дорожньо-будівельний трест № 2, м. Гомель.

У цьому списку – лише дві компанії, які активно вигравали тендери на дорожні роботи до 2013 року, – «Альтком» і «Онур».

Більшість робіт виконують приватні структури. Але іноді щастить і облавтодорам. Наприклад, ДП «Вінницький облавтодор», що входить до складу «ДАК «Автомобільні дороги України», протягом 2019 року часто вигравав тендери, що проводяться регіональною Службою автомобільних доріг, у 2018 році – успіх у Львівській області супроводжував ДП «Львівський облавтодор».

Винятком можна вважати хіба що турецький «Онур» і підприємства «Білавтодору». Але турки знайомі з особливостями українського дорожнього ринку ще з часів будівництва Одеської траси. Крім того, «Онур» свого часу йшла з України – у 2012 році припинила роботу своєї однойменної дочірньої компанії. Працювати тут залишилася тільки «Онур Конструкціон Інтернешнл», якій, як вважають «Наші Гроші», протегував Ігор Коненко.

З анонсованих іноземців до державних тендерів ніхто не добрався – більш того, такі компанії, судячи з інформації ProZorro, навіть не подаються на конкурси. Виняток – підприємства «Білоруського автодору».

То чи потрібні контролери? 

У світі зазвичай контролем займаються спеціалізовані компанії та/або інженери з FIDIC – міжнародної федерації інженерів-консультантів. В Україні теж є представники FIDIC – Асоціація інженерів-консультантів України. Але до контролю якості таких фахівців залучають лише в проєктах, які реалізуються на кредити від МФО. За свої послуги контролери, залежно від обсягу робіт, беруть 3–5–10% від вартості проєкту.

У МІУ намагалися залучити незалежних перевіряльників до робіт, виконуваних за гроші державного бюджету, але – безуспішно. Наприклад, у 2016 році УАД в найостанніший момент скасував тендер на залучення таких компаній, мотивувавши своє рішення тим, що замовляти такі роботи агентству приватним компаніям невигідно.

Чи зуміють зараз у МІУ залучити незалежних експертів? 

Чиновники з МІУ відзначають, що така ініціатива раніше зустрічала опір в Кабміні, але підтримувалася всередині міністерства. «Незалежний контроль – потрібен. Питання – хто це буде? Я вважаю, що це повинні бути відомі міжнародні компанії, які відповідатимуть власною репутацією за нагляд, а не інженер, який отримав сертифікат FIDIC. Тому що інженер, окрім свого диплома, більше нічим не відповідає», – вважає Володимир Омелян, ексміністр інфраструктури.

За матеріалами Mind.ua