onlajn-konferencіya-«publіchnі-zakupіvlі-u-dorozhnіj-galuzі.-shho-vdalosya,-do-chogo-pragnemo?»

Онлайн-конференція «Публічні закупівлі у дорожній галузі. Що вдалося, до чого прагнемо?»

Відбулась онлайн-конференція «Публічні закупівлі у дорожній галузі. Що вдалося, до чого прагнемо?», яку організували наші партнери — Національна асоціація дорожників України.

В дискусій взяли участь представники Національного експертно-будівельного альянсу України. Президент Альянсу Віктор Лещинський говорив про те, що стосується експертизи проєктів у дорожньому будівництві та публічних закупівель.

Етапи проєктування та експертизи є ключовими етапами процесу будівництва. А останнім часом спостерігається тенденція зниження якості, як проєктування, так і експертизи, що в свою чергу тягне за собою появу неякісних доріг.

Беручи участь в торгах деякі експертні організації знижують ціну на власні послуги до суми, яка інколи в 4-5 разів є нижчою вартості такої послуги згідно з ДСТУ. Критичне зниження вартості послуги означає неналежну якість такої експертизи.

Національний експертно-будівельний альянс України підготував кілька рекомендацій стосовно запобігання демпінгу на ринку будівельної експертизи та направив ці рекомендації в Укравтодор, Мінрегіон та Мінекономіки.

Перша рекомендація – наявність у штаті організації не менше двох профільних експертів, причому один з них має бути оформлений в організації за основним місцем роботи. Друга рекомендація – вартість послуги, яка є нижчою  ринкової вартості, повинна тягнути за собою детальну перевірку організації на її предмет спроможності надати якісну послугу з дотриманням усіх норм. В організації мають бути аналогічні виконані договори та активи, які дозволятимуть нести ризики в разу неякісного виконання послуг.

Виконання цих рекомендацій дасть змогу уникнути демпінгу на ринку та не допустить подальшого зниження якості послуг експертизи.

Michel Demarre, представник Всесвітньої дорожньої асоціації PIARC поділився світовим досвідом проведення тендерних закупівель у дорожній галузі, адже в ЄС процедури трансформації системи публічних закупівель за останні 20 років пройшли значний шлях.

Артем Безуглий, директор ДП «ДерждорНДІ», розповів про кваліфікаційні критерії в новій методології щодо закупівель дорожніх робіт.

Станіслав Гвоздіков, Голова ГО «Розвиток інфраструктури», розповів про те, як тендерна документація впливає на ринок дорожніх закупівель.

Валерій Груша, головний інженер НВО «Трансінжиніринг» підводячи підсумки заходу, наголосив, що критерії якісного виконання дорожньо-будівельних робіт мають покласти край диктатурі з найнижчою ціною при торгах.

Онлайн-конференція «Публічні закупівлі у дорожній галузі. Що вдалося, до чого прагнемо?»

/Новини

Відбулась онлайн-конференція «Публічні закупівлі у дорожній галузі. Що вдалося, до чого прагнемо?», яку організували наші партнери — Національна асоціація дорожників України.

В дискусій взяли участь представники Національного експертно-будівельного альянсу України. Президент Альянсу Віктор Лещинський говорив про те, що стосується експертизи проєктів у дорожньому будівництві та публічних закупівель.

Етапи проєктування та експертизи є ключовими етапами процесу будівництва. А останнім часом спостерігається тенденція зниження якості, як проєктування, так і експертизи, що в свою чергу тягне за собою появу неякісних доріг.

Беручи участь в торгах деякі експертні організації знижують ціну на власні послуги до суми, яка інколи в 4-5 разів є нижчою вартості такої послуги згідно з ДСТУ. Критичне зниження вартості послуги означає неналежну якість такої експертизи.

Національний експертно-будівельний альянс України підготував кілька рекомендацій стосовно запобігання демпінгу на ринку будівельної експертизи та направив ці рекомендації в Укравтодор, Мінрегіон та Мінекономіки.

Перша рекомендація – наявність у штаті організації не менше двох профільних експертів, причому один з них має бути оформлений в організації за основним місцем роботи. Друга рекомендація – вартість послуги, яка є нижчою  ринкової вартості, повинна тягнути за собою детальну перевірку організації на її предмет спроможності надати якісну послугу з дотриманням усіх норм. В організації мають бути аналогічні виконані договори та активи, які дозволятимуть нести ризики в разу неякісного виконання послуг.

Виконання цих рекомендацій дасть змогу уникнути демпінгу на ринку та не допустить подальшого зниження якості послуг експертизи.

Michel Demarre, представник Всесвітньої дорожньої асоціації PIARC поділився світовим досвідом проведення тендерних закупівель у дорожній галузі, адже в ЄС процедури трансформації системи публічних закупівель за останні 20 років пройшли значний шлях.

Артем Безуглий, директор ДП «ДерждорНДІ», розповів про кваліфікаційні критерії в новій методології щодо закупівель дорожніх робіт.

Станіслав Гвоздіков, Голова ГО «Розвиток інфраструктури», розповів про те, як тендерна документація впливає на ринок дорожніх закупівель.

Валерій Груша, головний інженер НВО «Трансінжиніринг» підводячи підсумки заходу, наголосив, що критерії якісного виконання дорожньо-будівельних робіт мають покласти край диктатурі з найнижчою ціною при торгах.