ukravtodor-u-2019-rocі

Укравтодор у 2019 році збільшив введення доріг в експлуатацію на 46%

25 лютого 2020 року Олександр Кубраков прозвітував про діяльність та реалізовані Державним агентством автомобільних доріг України проєкти у 2019 році. Участь у заході взяли представники громадських організацій, експерти дорожньої галузі та ЗМІ.

«Наша мета — проаналізувати попередній досвід, виокремити успішні рішення та проблемні епізоди, зробити висновки — і з цим досвідом ефективно реалізувати  плани на 2020 рік» — зазначив Голова Укравтодору Олександр Кубраков.

Під час звіту були презентовані основні результати діяльності Укравтодору за 2019 рік: ремонтно-будівельні роботи на дорогах державного значення, дрібний ремонт та експлуатаційне утримання доріг, співпраця з міжнародними фінансовими інституціями. 

Олександр Кубраков очолює Укравтодор з 19 листопада 2019 року, говорячи за цей період пан Кубраков відзначив, що найбільшим викликом та досягненням було успішне закриття фінансового року та належне планування робіт на 2020 рік. 

В 2019 році в експлуатацію було введено 847 км доріг, загальною вартістю 21 млрд грн. 

Основні об’єкти ремонтів 2019 року

Із запланованих бюджетних програм майже всі виконані більше, ніж на 90 %:

  • оновлення маршруту Запоріжжя-Маріуполь (автомобільна дорога Н-08) при бюджеті 1,2 млрд грн виконано на 93 %;
  • заплановані ремонтні роботи за маршрутом Львів — Тернопіль — Умань; Біла Церква — Одеса — Миколаїв — Херсон при плані у 4 млрд виконано на 97 % і введено в експлуатацію 106,4 км доріг;
  • оновлення дороги Р-51 Мерефа — Лозова — Павлоград виконано на 100 % — витрачено 1 млрд грн і введено в експлуатацію 49 км дороги у Харківській області.

Нова управлінська політика

Керівний склад регіональних служб Укравтодору змінено на 70 %. Олександр Кубраков налосив: «Ми віримо в те, що жорсткі кадрові зміни дозволять суттєво знизити рівень корупції. Наш кадровий пріоритет — досвідчені менеджери, які мають успішний досвід управління великими проєктами і розуміють, як оптимізувати роботу та вивести підприємство на стабільний розвиток».

Нові підходи до якості оцінювання ремонтних робіт

Укравтодор почав залучати міжнародні компанії до оцінки якості ремонтних робіт. Так, наприклад, у грудні минулого року на автодорозі Н-08 Запоріжжя — Маріуполь провела незалежну оцінку робіт австрійська компанія «IC CONSULENTEN». Вона проаналізувала документацію, бізнес-процеси та надала рекомендації для підвищення якості ремонтних і будівельних робіт у майбутньому.

Впровадження системи зважування в русі (WIM)

У 2019 році, у рамках Пілотного проєкту з впровадження системи зважування в русі (WIM) було встановлено 3 комплекси WIM у Київській області. Перші результати роботи майданчиків було презентовано у грудні. Так, Олександр Кубраков розповів, що у середньому порушники перевищують допустимі габаритно-вагові норми у 1,5 рази. Ціна таких дій — збільшення руйнівного впливу на дорогу в 10 і більше разів.

«Ми поширюватимемо систему зважування в русі (WIM) на всю мережу доріг. У 2020 їх буде в кілька разів більше. Мета — встановити такі системи на всій мережі українських доріг. І зберегти наші шляхи» — підсумував Олександр Кубраков.

 Посилання на джерело

Укравтодор у 2019 році збільшив введення доріг в експлуатацію на 46%

/Новини

25 лютого 2020 року Олександр Кубраков прозвітував про діяльність та реалізовані Державним агентством автомобільних доріг України проєкти у 2019 році. Участь у заході взяли представники громадських організацій, експерти дорожньої галузі та ЗМІ.

«Наша мета — проаналізувати попередній досвід, виокремити успішні рішення та проблемні епізоди, зробити висновки — і з цим досвідом ефективно реалізувати  плани на 2020 рік» — зазначив Голова Укравтодору Олександр Кубраков.

Під час звіту були презентовані основні результати діяльності Укравтодору за 2019 рік: ремонтно-будівельні роботи на дорогах державного значення, дрібний ремонт та експлуатаційне утримання доріг, співпраця з міжнародними фінансовими інституціями. 

Олександр Кубраков очолює Укравтодор з 19 листопада 2019 року, говорячи за цей період пан Кубраков відзначив, що найбільшим викликом та досягненням було успішне закриття фінансового року та належне планування робіт на 2020 рік. 

В 2019 році в експлуатацію було введено 847 км доріг, загальною вартістю 21 млрд грн. 

Основні об’єкти ремонтів 2019 року

Із запланованих бюджетних програм майже всі виконані більше, ніж на 90 %:

  • оновлення маршруту Запоріжжя-Маріуполь (автомобільна дорога Н-08) при бюджеті 1,2 млрд грн виконано на 93 %;
  • заплановані ремонтні роботи за маршрутом Львів — Тернопіль — Умань; Біла Церква — Одеса — Миколаїв — Херсон при плані у 4 млрд виконано на 97 % і введено в експлуатацію 106,4 км доріг;
  • оновлення дороги Р-51 Мерефа — Лозова — Павлоград виконано на 100 % — витрачено 1 млрд грн і введено в експлуатацію 49 км дороги у Харківській області.

Нова управлінська політика

Керівний склад регіональних служб Укравтодору змінено на 70 %. Олександр Кубраков налосив: «Ми віримо в те, що жорсткі кадрові зміни дозволять суттєво знизити рівень корупції. Наш кадровий пріоритет — досвідчені менеджери, які мають успішний досвід управління великими проєктами і розуміють, як оптимізувати роботу та вивести підприємство на стабільний розвиток».

Нові підходи до якості оцінювання ремонтних робіт

Укравтодор почав залучати міжнародні компанії до оцінки якості ремонтних робіт. Так, наприклад, у грудні минулого року на автодорозі Н-08 Запоріжжя — Маріуполь провела незалежну оцінку робіт австрійська компанія «IC CONSULENTEN». Вона проаналізувала документацію, бізнес-процеси та надала рекомендації для підвищення якості ремонтних і будівельних робіт у майбутньому.

Впровадження системи зважування в русі (WIM)

У 2019 році, у рамках Пілотного проєкту з впровадження системи зважування в русі (WIM) було встановлено 3 комплекси WIM у Київській області. Перші результати роботи майданчиків було презентовано у грудні. Так, Олександр Кубраков розповів, що у середньому порушники перевищують допустимі габаритно-вагові норми у 1,5 рази. Ціна таких дій — збільшення руйнівного впливу на дорогу в 10 і більше разів.

«Ми поширюватимемо систему зважування в русі (WIM) на всю мережу доріг. У 2020 їх буде в кілька разів більше. Мета — встановити такі системи на всій мережі українських доріг. І зберегти наші шляхи» — підсумував Олександр Кубраков.

 Посилання на джерело